29 september 2009

Operation hemsida

I ett första steg för en fräschare och mer utvecklad blogg kommer jag i morgon börja skissa på en hemsida istället, efter ett samtal med Mr. Eriksson så ska jag besöka honom i morgon där jag ska skissa upp mina tankar över hur den ska se ut. Har kollat upp med webbhotell och adressen kommer troligtvis bli enligt följande: www.pekingmicke.se som det ser ut i dagsläget. Det kommer ta ett tag, då jag inte nöjer mig med mindre utan den ska vara klockren innan den sätts i drift och tills dess kommer denna bloggen vara aktiv. Jag kommer uppdatera med nyheter om projektet efter tiden.

Anledningen till att jag vill ha en hemsida istället för en bloggsida är helt enkelt alla möjligheterna som går med en hemsida, finns så mycket mer jag vill ha på min sida.

Inga kommentarer: