6 september 2009

Namnlös

Då har man precis sett på District 9 här hemma och man är riktigt glad att man inte gick och såg den på bio som jag och Tobbe hade tänkt att göra, även om den innehöll en del spänning så var det i grund och botten en skit film, med Peter Jacksson som regissör så hade man faktiskt väntat sig något bättre.

Sitter och lyssnar på Plain White T’s –1,2,3,4 och lite allmänt blandad pop/rock på spotify. Ska ner och tvätta lite och sen ska jag fixa lite här hemma. I morgon är det Östgöta derby på Nya Parken, kom dit vet jag.

jag kämpar varje dag, jag vill inte må så här, jag vill vara lycklig igen men det som skrämmer mig är att jag finner ingen anledning till att kunna bli det igen. Det enda som hindrar mig är bristen på mod att slutföra det, så här långt i alla fall.

Inga kommentarer: