22 september 2009

Action nonstop baby

grid

Skulle ner och förhandsboka FIFA 10 samt köpa NHL 10 igår, klev av 113 och vem möter man där? Jo Walle mannen och hans polare, blev att hänga med dom första stoppet blev på Gamestop där jag fixade bokningen och köpte bilspelet Grid som såg riktigt läcker ut.

NHL 10

 

Efter det gick vi till Game för att titta lite efter några roliga spel, hittade NHL 10 som jag ville ha men dom skulle ha 699:- för det och jag visste att Media Markt tog 499:- så jag struntade i det där. Vi gick till Mcdonalds och åt lite och hade ett rätt intressant samtalsämne, nämligen vilka trosor som är snyggast på tjejer, vi kom nog fram till att hotpants/hipsters var det som tjejer ser absolut läckrast i.

Jag och Walle drog oss vidare ut till Media Markt och köpte NHL 10 samt en film box med tre DVD filmer och han köpte några Elvis filmer. Passade på att hälsa på rödtotten Jonte som jobbar på stället också men han var allmänt upptagen med kunder så blev bara en snabbvisit.

Kvällen vart sen jobbig, skulle jobba på IFK matchen mot Syrianska och hade börjat få riktigt ont i magen, och efter matchen så var det så illa så Sofia (Tack vännen) körde upp mig till akuten där dom tog lite prover, fick lite magmedicin och lokalbedövning och dom sade att det kunde vara allt ifrån magsår till blindtarmsinflammation, så jag fick åka hem, klockan var ju nästan midnatt så jag ringde efter min polare Tobban som kom och hämtade mig.

Blev snabbt ner i säng efter att ha ätit lite och nu ska jag snart ner till Apoteket och hämta medicinen. Dagen blir väldigt lugn, har fortfarande lite ont så får se om det hjälper med medicinen.

 

Inga kommentarer: