18 februari 2010

2010-02-18 | 13.27

Jag insåg nyss att jag har gått cirka fem mil än så länge denna vecka. Bara igår blev det två mil då jag gick tur & retur till David Svensson och det har blivit ett par tur & retur promenader till stan samt att jag tänker promenera till matchen på lördag också!

Det blev en trevlig kväll & natt fylld med spelande och OS på tv. Sveriges match mot Tyskland var en besvikelse, inget illa om Tyskland men dom har en vass kedja som hela laget litar på att ska leverera så jag hade hoppats på en betydligt större seger, men det var första matchen för turneringen så vi lär nog få se ett bättre Sverige ju längre in i turneringen vi kommer.

Precis kommit hem efter att ha varit hos David innan han skulle åka hem till Stockholm igen. På agendan för idag så härnäst matlagning sen får vi se vad som händer ?!?!

Inga kommentarer: