12 februari 2010

2010-02-12 | 16.20

Satt och kollade igenom mina bilder ifrån varje år och lyckades drömma mig tillbaks :)

n543073480_1028784_5601

En kväll som började som en grabbkväll med lite gott käk, god dricka och bra umgänge slutade med besök av massa brudar som Matte fixade hem till mig, en mycket trevlig kväll :)

En av få fester man haft hemma hos sig själv, föredrar att gå på fest hos någon polare istället för att ha fest hemma hos sig själv (a)

 

 

 

DSC00168 Martin Svenssons student, en av Sveriges skönaste killar som just nu pluggar nere i Jönköping men som snart kommer hem på besök igen, då jävlar ska jag krossa dig på NHL ;D

Dessutom bästa vännen David Svenssons lillebror, känt hela familjen sedan man var riktigt, riktigt liten :)

 

 

 

DSC00174

David och hans älskade fästmö som har flyttat till Stockholm *ogilla* ;D

Men snart ska man dit och hälsa på för massa mys och trevligheter :)

 

 

 

 

DSC00209

Emil Sjöholm, min “wingman” som nu gör lumpen i Linköping som spås en lysande karriär inom vårat försvar ;)

En av mina bästa vänner som tillhör eliten och även en av Gyros Plate’s viktigare spelare ;)

 

 

 

 

DSC00123

Jonas Åberg till vänster och Johan Sjöholm till höger, på Bomullsfabriken inför en hemmamatch.

Jonas Åberg, legenden i Gyros Plate och en förövrigt mycket trevlig kille ;) Johan Sjöholm tillhör en av mina bästa vänner.

 

 

DSC04710

Lillebror Johan :) Vad kan man säga, man måste ju älska sina syskon trots att dom är jobbiga ;) Love you bro.

Bilden är tagen på en en stor grillfest med cirka 100 personer, en aktivitet som sker varje sommar.

 

 

 

 

P5260021

Lelle, världens mest glada tjej, alltid ett leende på hennes läppar och man har aldrig en tråkig stund med henne.

Bilden tagen i Åby tillsammans med Tobias Linderholm, en trevlig lunch vid sjön i Åby.

 

 

P5260019

 

Hör ihop med bilden ovanför :)

Tobias Linderholm, min “wingman” number two och världens shjystade snubbe ;D Aldrig tråkigt med dig mannen.

 

 

 

 

Micke och Tobbe

Här har vi Tobias & mig, bild tagen nere i vårat fina industrilandskap här i Norrköping

 

 

 

 

DSC00027

Tobbe & Johansson på Lelles 25 års fest, lite suddig men skyller på mobilkamera :)

Johansson, trevlig filur som alltid får fart på festerna ;D

 

 

DSC00035

 

Tobias & Joel :)

Joel, också en väldigt trevlig kille som liksom Johansson vet hur man får fart på festerna.

 

 

Inga kommentarer: