13 februari 2010

2010-02-13 | 19.22

Livet leker – allt är underbart och i ordning, så som det ska vara :)

Nu är resan till Malmö helt klar, åker den 19e mars och stannar till den 29e mars. Träffa sin familj, gamla polare ifrån förr och en av världens bästa lärare som man hade i åttan & nian. Det är redan nu bestämt att jag kommer åka till Malmö i samband med bortamatchen mot Landskrona den 12e juni för några dagar i Malmö

Ska ner till Turkietresor i dagarna och boka resan till Turkiet för två veckor med sol, hav, alkoholintag, shopping och “ladda batterierna”

Har kollat på flygbiljetter till London för att få uppleva en hemmamatch på Emirates med vårat underbara Gunners.

Och sedan tidigare är det klart att jag åker till Stockholm i samband med bortamatchen mot Hammarby för att träffa David & Ellinor i ett par dagar för massa mys & trevligheter.

Det känns som att årets äventyr börjar ta form och planeringen ser utan tvekan väldigt bra ut. Och med Tobias och övriga vänner så kommer året bjuda på massor av spontana äventyr :)

Jag älskar mitt liv, vännerna omkring mig och min familj <3

Inga kommentarer: