13 december 2009

Rekord

Har slagit nytt personligt rekord i sömn efter att ha lyckats sova mellan 20.00 till 10.00, det vill säga 14 timmar, fast det fanns orsaker. I fredags kom jag inte i säng förens 04.30 trots att jag skulle upp 06.00 så det blev 2 timmars sömn den natten och var i Skärblacka och hjälpte till under fotbollsturneringen Billerud Cup som vårat lag annordnade, så när jag kom hem var jag helt slut i hela kroppen och tillsammans med två timmars sömn natten innan så resulterade det i en 14 timmars lång sömn.

Idag har jag varit och besökt Basse en sväng, han hade köpt en ny trådlös router så jag fick hans gamla så nu blev det två mindre kablar här i lägenheten då jag slipper köra kabel till ps3’an och till gästande kompisars laptops.

Nyss hemkommen efter att ha varit och hjälpt Emil & Johans mammas man med hans laptop, installerat om windows xp och fixat det som behövdes och som tack för det blev man bjuden en riktigt smaskig måltid bestående av stek, kokt potatis, sås och en sallad.

Sitter och njuter utav Arsenals 2-1 vinst mot Liverpool på Anfield!

Nu blir det väldigt lugnt och kvällsmat väntar om en timme sen sova lite skapligt.

Inga kommentarer: