27 oktober 2009

En typisk höst dag

Natten, en period för sömn och vila normalt sett men inte för mig, jag har aldrig upplevt en mer verkligen mardröm, kan så klart skilja mellan verklighet och drömmar men denna var så extrem med inriktning skräck/splatter med en psykologisk skräck. Vaknade av drömmen vid halv ett – ett i natt och lyckades inte somna om fören halv sju imorse och fick sova till halv elva …. jag är helt slut nu och jag hoppas verkligen att jag får sova i natt.

Varit nere på stan en sväng, skulle köpa en lampkontakt till min nya takspott och passade på att göra en spontan surprise attack hemma hos Tobias och vilken extrem tajmning för precis när jag ringer på hans dörr så hade han klätt på sig för att gå ut … jag fick vara hans sällskap när han begav sig ut i Norrköping’s promenader och diverse platser för lite höst fotografering.

Jag har precis gjort klart min goda tonfisksallad som blir dagens middag efter att med dålig samvete ätit tre cheeseburgare på stan tidigare (usch fy på mig!)

Ikväll blir det väldigt lugnt och man fastnar väl framför tv’n och IFK Göteborg – Halmstad som sänds på tv för att eventuellt vara 2200 kronor rikare på en satt 50 lapp i morgon:

IFK Göteborg – Halmstad: 1
Kalmar FF – Malmö FF: 2
Blackburn – Peterborough: 1
Tottenham – Everton: 1
Edmonton – Colorado: 2
Washington – Philadelphia: 1

Odds 43.82 * 50 kronor = 2191 skulle vara ett välkomet tillskott i plånboken.

Inga kommentarer: