12 december 2008

Bläää

Vet inte riktigt vad som sker men haft sjukt svårt att sova dom två senaste nätterna :/ ... i natt upplevde jag den värsta typ av panik, vaknade upp med suddig syn och tyckte att det stod någon i hallen, trodde helt seriöst att hjärtat skulle sluta stå, det var en väldigt äcklig upplevelse även om man efteråt insåg att det berodde på att man såg suddigt och att man var yrvaken, men just då vid tillfället blev man fryst av skräck.

Men efter det sov man som jag vet inte vad, somnade, vaknade en kvart senare, somnade om och sov i en kvart, vaknade, somnade och sov i en kvart innan jag vaknade igen, om och om igen under tre timmar, tills jag till slut gav upp och gick upp, bryggde mig en kropp te, bredde mig en macka och satte mig framför datorn och satte på filmen The Bank Job med Jason Stratham (världens bäsa action skådespelare)

Var uppe alla timmarna tills väckarklockan ringde 07.30, skulle upp till Marielundsgymnasiet, min gamla arbetsplats som idrottslärarassistent för att softa och prata med min gamla kollega samt hans nya kollega Monica. Spelade lite innebandy med en klass, var svinkul :)

Efter det mötte jag upp Martin på spårvagnen för att bege oss till Nautilus och träna, stötte på den söta praktikanten på Nautilus *grrr*

Fick ett samtal under träningspasset på gymmet ifrån chefen, fick hoppa in och jobba idag, både skoj och blä eftersom jag räknade med en slö dag pga av sömnbrist dom två senaste nätterna men vi hade det rätt lugnt på jobbet idag. Passade på att svänga förbi systembolaget för att inhandla sex stycken Carlsberg export som avnjutes väl kylda ;)

Nu blir det film på tv, har inte riktigt bestämt mig men slår väl på Deep Impact på Kanal 5.

Inga kommentarer: