12 december 2008

05.43

Det vart inte många timmar till sömns i natt :/ .... om i säng efter andra avsnittet av scrubs, dvs vid 00.30 typ. Jag somnade rätt fort dock men under 2 1/2 timme hände detta: vaknade, somnade om och sov en kvart, vaknade till, somnade om och sov en kvart, vaknade i en oändlig "loop" skedde det, vid 03.00 tiden gav jag upp, inget vettig meningen med det om man inte kan sova så satte mig framför datorn istället.

Nu är klockan som sagt 05.43 och jag börjar fundera på om det är någon idé att lägga sig igen, ska ändå upp 07.30 så va fan, är det verkligen någon idé? .... Jag får väl helt enkelt sova natten som kommer istället. Ska upp till gamla jobbet på Marielundsgymnasiet en sväng i morgon, kanske spela lite innebandy om knäet pallar med det, på tal om knä så fortsätter strulet med knäet :/ ... kan knappt ens köra mitt rehab för knäet längre, så det är ju inte bra. Redan missat en cup, våran egna Billerud cup, nu ser det ut som att jag kan glömma allt som innebär springa vilet utesluter all fotbollsträning i cirka 2 1/2 - 5 månaders tid vilket suger, men vad ska man göra, får väl vara värt att vara borta den tiden för att det ska bli bra igen.

Ska köra yoga gruppträning i morgon på Nautilus med Martin *hahaha* :p .... får väl se hur det går, "i let you all know how it goes ;)"

Annars blir det lugnt, ska träffa Marika en sväng, hon har lånat säsong 1,2,3 på One Tree Hill DVD utav mig så nu ska hon få låna säsong 4 :) ... har beställt säsong 5 ifrån webhallen *wohooo* Utan tvekan världens bästa serie.

Satte igång Football Manager 2009 och spelar lite här tillsammans med winamp i bakgrunden med mixad musik, just nu spelas: D.a.d - Laugh 'n' A 1/2.

Avslutar med en vacker sommarbild:


Inga kommentarer: