25 november 2008

Lördag 22/11


Var hemma hos mannen, myten, legenden och den evige målsprutaren Jonas Åberg, mannen med den gyllene foten i korplaget Gyros Plate :)

Vi hade bestämt att jag skulle komma hem till honom och se vårat kära Arsenal FC spela borta mot Manchester City, både jag och Jonas är stora Arsenal supportrar och har varit i många år och det man fick se fick en nästan att bita av naglarna och gråta som riktiga män, det var uselt, katastrofalt spelat.


Men vi hade i vilket fall som helst en riktigt trevlig eftermiddag/kväll där vi spelade lite Ridge Racer på playstation 3 och måste säga att jag blir så fruktansvärt imponerad över prestandan och grafiken på konsollen. Jag har haft både playstation 1 och 2 genom årens lopp och haft funderingarna på att införskaffa mig ett playstation 3, det som har hindrat mig är prislappen, men tänkte köpa ett på mellandags rean :)

Inga kommentarer: