25 november 2008

25/11

Dagen vi alla väntat på så länge, äntligen trillar lite pengar in på det annars så tomma kontot :)
Idag åkte jag upp till mitt gamla arbete på Hagagymnasiet-Marielund, fick vara med på två lektioner och spela innebandy och fotboll bland annat. Passade på mellan lektionerna att köra ett styrke pass och det slutade med att jag lade mig på bänken och körde bänkpress och pressade bröstmusklerna för fullt, sen blev det lite ben och mage. Ska köra bodypump med Martin i morgon på Nautilus :D ... man lär väl vara död efter det :p

Snön fortsätter att falla ner vilket är mysigt, lyser upp den annars så mörka tillvaron på kvällarna. Men som jag brukar säga, ska det komma snö så ska det komma massor *muhaha*

Ikväll ska jag hem till en kompis, blir inget speciellt utan sitta och snacka lite allmänt och kolla på matchen mellan Arsenal - Dynamo Kiev.

Inga kommentarer: