26 november 2008

Nautilus

Klockan är nu 15.48, i alla fall enligt min dator. Dagen har framskridit relativt lugnt, sakta och säkert. Nyss hemkommen ifrån gymmet där jag varit och tränat med Martin. Idag körde vi på utan bara helvete och pumpade.
  • 20 minuter cykel
  • Fria vikter - Bänkpress
  • Fria vikter - bröst/Triceps
  • Mage
  • Maskin - Mage
  • Maskin - Främre lår
  • Maskin - Benpress
  • Maskin - Vader
I morgon ska jag till gymmet också och köra lite mer rygg-axlar parti.

Kom som sagt hem nyss och var onyttig och köpte med mig mat ifrån dom gyllene bågarnas tempel, dvs McDonalds. Har trots allt bara ätit snabbmat 2 gånger sedan månadsskiftet oktober/november så jag ville unna mig något gott :)

Har suttit och betalat lite räkningar på min internetbank *snyft* pengarna försvinner fort när räkningarna ska betalas.

Tv6 tillhör troligtvis en av mina favoritkanaler, bara bra på Tv6 ifrån 15.10 fram till 00.45 :)
Så det blir en lugn kväll framför tv'n med kanske något gott sådär och se på detta:

Detta är Micke som säger adjö, för stunden :)

Inga kommentarer: