28 april 2010

2010-04-28 | 00.18

Varit på en fotografering idag, det är den exceptionella fotografen och vännen Tobias Linderholm som idag fotograferat mig i tre olika miljöer, ser fram emot resultatet när bilderna är klara. Så fort det är klart kommer en del bilder att läggas ut här.

Annars har det varit ganska lugnt framåt kvällen, var över hos Jögga med familj för att kolla på Plannja – Dolphins och blev bjuden på lite grillat, alltid lika trevligt och man är lite bortskämd där :)

Ligger nu i sängen och ska strax sova!

-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|

Det är tungt utan dig, så mycket jag hade velat säga dig, så många ord mitt hjärta velat öppna för dig, det är tungt utan dig för du betyder och är så otroligt älskad utav mig, mer än du kanske tror och är medveten om?, men nu är det som det är och hur mycket man än blundar och hoppas på att våra tjafs bara var en dröm så kommer sanningen ifatt mig och jag blir dyster när jag inser verkligheten, min verklighet utan dig, men om du ska veta en sak så är det denna: JAG ÄLSKAR DIG <3

Inga kommentarer: