1 april 2010

2003-04-01 | 00.01

4rd

Idag har det blivit massor med poker, Fredrik ringde vid elva tiden i förmiddags och frågade om han fick komma förbi och spendera ett par timmar med mitt sällskap tillsammans med lite poker. Bästa placering i en turnering idag blev en fjärde plats i en 3$ Sit & Go turnering där jag vann 25$, blev ett par dollar på diverse cash game också. Varit en riktigt trevlig eftermiddag med Fredda med både poker, musik, film (Resident Evil Extinction) och brud raggande på lunarstorm (Dont ask!)

I morgon ska man hem till Emil som är hemma på permision ifrån lumpen, så det blir en eftermiddag hos honom, han hade visst en överraskning åt mig :) Får se vad det blir för trevligt.

Nu ska jag fixa något lätt att käka och sedan lägga mig och kolla på tv tills man somnar.

Inga kommentarer: