10 oktober 2010

2010-10-10 | 12.32

Fy fan så förstörd man är idag alltså! Skulle varit ledig igår men hade tagit ett extra pass mellan 16.00 – 22.00 och direkt efter gick jag hem till Johan Sjöholm för att umgås lite efter jobbet, blev att vi kollade på San José Sharks vs Columbus Blue Jackets och filmen State of Play som förövrigt var riktigt bra och kan rekommenderas. Vid 03.30 fick jag nog och gick hem, skulle trots allt upp 06.55 för att tvätta. Sov 2 timmar fram tills att väckarklockan ringde, sprang ner och slängde i tvätten och gick upp och sov 1 timme till för att springa ner igen och hänga upp tvätten på tork för att snabbt upp och sov i 2-3 timmar till medans tvätten hängde på tork, och nu sitter man här och allt är klart men fy fan som man mår och idag blir det väldigt lugnt: Football Manager – Film – Poker – Tv Serier och god mat … mer än så händer inte idag.

I morgon börjar arbetsvecka 41 så idag blir det att ladda batterierna och i samband med att jag skulle träffa Jimmy Persson för att lämna lite grejer som han hade glömt från kryssning så gick jag till Willys och köpte lite gott.

DSC00481

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig idag, istället för att sitta hemma och hänga så åkte jag hem till Emil Sjöholm och hängde, kollade på film och bara chillade i ett par timmar innan han skulle hämta sin tjej ifrån jobbet.

Nu har jag precis lagat mat till jobbet i morgon samt ätit lite kvällsmat, nu blir det kvalificerad tv tid med How i met your mother innan man ska gå och lägga sig.

Inga kommentarer: