7 oktober 2010

2010-10-07 | 23.50

Man hinner inte med mycket just nu, det är “jobb – matlagning – slapp framför tv – sova” som man hinner eller orkar med men arbetsveckan är snart slut så jag börjar se ljuset där framme i nästa vecka med lite bättre arbetstider. I och med detta så finns det inget spännande att skriva i bloggen men kände för att att skriva ett inlägg så ni vet att man lever :p

Har annars känt mig ganska nedstämd på sistone beroende på saknad av två människor (Vila i frid G & J) och diverse småsaker, fick idag brev från försvarsmakten med ett fett jävla “vi vill inte ha dig” som inte gjorde det hela bättre :’( Har påverkat mitt arbetsliv, idag orkade jag inte och ville sitta för mig själv. Just nu är livet allt annat än bra men det blir väl bättre förmodar jag?

 

Inga kommentarer: