18 januari 2010

2010-01-18 | 21.41

Har fått ändra min planerade resa för det vart lite strul med ankomst tiden till Borlänge.

Så nu blir det som så att jag åker till Sthlm tur & retur och stannar tre dagar om två veckor. Och efter det kommer jag åka till Borlänge och stanna i tre dagar för att träffa världens bästa bästa Amanda Tallberg <3 innan det är dags för en vecka nere i Malmö för att hälsa på mamma & lillebror plus en del gamla vänner.

Idag har det varit full fart, hjälpt David med det sista med han & tjejens flytta i nästan fem timmar höll vi på med något som borde tagit max två! Fråga mig inte vad vi gjorde med tiden :)

Nu har jag råkat bli sjuk dessutom, sitter med halsont, huvudvärk och värk i trumhinnorna plus en lättare förkylning och det bästa av allt är att jag har inte en enda värktablett hemma och apoteket är stängt :( … tyck synd om mig? Idag förtjänar jag det (a)

Inga kommentarer: