9 maj 2009

What have i done?

Hur mycket otur får man ha om man lyckas stuka bägge fötterna med tio minuters mellanrum? Var ute och spelade lite fotboll med kompisens lillgrabb, skulle göra något avancerat och trampar på bollen och utan att verka överdriven så kändes det som foten böjde sig helt tvärt, kunde höra det knäckande ljudet och trodde direkt att jag brutit något ben i foten, men efter legat ett tag på marken och rullat runt som en överbetalad italiensk diva så insåg jag att det bara handlade om en grov stukning. Efter en stund tog jag mig upp och hoppade på den friska foten, skulle hoppa på en fot till trappuppgången och precis vid ingången snubblar jag till och faller frammåt, försöker ta tag i dörrhandtaget till trappuppgången och landar snett och stukar även vänsterfoten, ramlar och slår i högerarmen.

Idag är högerfoten alldeles lila, blå och svullen till max, vänsterfoten känns lite men ingen större fara. Lindat med bandage och smörjt med Zon salva. Det här känns inte bra, säsongsstarten på tisdag emot NCC är i farozonen och coach vart inte så glad.

Inga kommentarer: