9 november 2009

Hey ho

Oron för att man har blivit smittad av nöff nöff sjukan infann sig igår men idag mår man betydligt bättre, skönt!

Tog mig ner på stan en sväng under förmiddagen för att ta hand om ett ärende samt gå runt och kika lite på stan, skulle tränat idag men eftersom jag varit sjuk under helgen så tog jag det säkra före det osäkra och struntade i det idag.

Untitled1

I brist på annat under eftermiddagen så har jag suttit framför datorn och fixat lite med utseendet och det blev till slut så här.
Sitter och söker lite jobb men det finns ju inget speciellt :/ … arbetslösheten börjar bli jobbig och dagarna blir tråkiga, 8 månader har man varit arbetslös i nu och det går fort och planerna är att hitta ett tillfälligt jobb och dra in 15.000 kronor till väktarutbildning 1 & 2 och skyddsvaktsutbildningen i Boden som jag vill ta, nästan jobb direkt efter att man har tagit dom tre utbildningarna som ligger på cirka 320 timmar (en månad).

Om ett par timmar kommer Emil förbi, hans dator är klar på Alina så nu ska vi köra en total systemåterställning och göra i ordning den.

I morgon kommer David & Erik hit på eftermiddagen där vi ska nörda lite NHL 10 & FIFA 10 på mitt PS3 samt se NHL matchen Toronto Maple Leafs – St. Luis Blues på natten med lite tacos, en äkta grabbkväll.

Inga kommentarer: